Schreeuw van de daken

Klanttevredenheid als marketingtool

We willen uiteraard allemaal graag dat onze tevreden klanten de succesvolle samenwerking van de daken schreeuwen, maar helaas.

Tevreden klanten hoor je niet zoveel. Ze zijn er natuurlijk wel. Als het goed is significant meer dan de minder tevreden opdrachtgevers. Maar de ontevreden klant schreeuwt over het algemeen wat harder.

Met WeCallForYou bellen we al die klanten na. We willen graag concrete reviews. Tips waar u iets mee kunt en quotes die u wilt delen. En ja, natuurlijk zijn er inmiddels allerlei review-tools op internet te integreren met uw website. Maar die tevreden klant heeft niet de prioriteit liggen bij de beoordeling van uw organisatie. In praktijk gebeurt het gewoon niet zo vaak. Zeker niet in de business to business. Maar klanttevredenheid is als marketingtool onontbeerlijk. Dat hoeven we niet uit te leggen.

Deel Dit Verhaal, Kies Je Platform!

Meer publicaties

Ga naar de bovenkant