Onze diensten

Verrijk uw bedrijf met onze diensten. Van koude acquisitie tot projectmatige opvolging, wij zijn er om uw commerciële succes te bevorderen. Ontdek onze expertise in telefonische acquisitie, databaseverrijking, coaching van sales- en accountmanagers en meer. Met een focus op langdurige klantrelaties en duurzame groei, bieden wij een traditionele aanpak met moderne resultaten. Laat ons u helpen uw doelen te bereiken.

FIRST LINE SUPPORT

Loopt uw eerstelijns klantenservice vast door een stijgend aantal vragen via de telefoon, de chat en de socials? First Line Support van WeCallForYou zorgt ervoor dat uw specialisten zich snel weer kunnen bezighouden met de zaken waar hun expertise noodzakelijk is. Ons team neemt graag al die andere vragen over aan de voorkant. Weten wat dat oplevert voor alle partijen? Lees de case van 365zon!

ACQUISITIE & LEADGENERATIE

(Koude) Acquisitie is nog steeds een effectieve manier van leadgeneratie, in de particuliere en de zakelijke markt. Eigen medewerkers zijn echter vaak huiverig om de telefoon op te pakken voor cold calling. Daarom is er WeCallForYou, een gedreven team specialisten die de acquisitie graag uit handen neemt. Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Lees meer.

OPVOLGING & VOORBELLEN EVENTS

Eindelijk is het zo ver, het grootste evenement van het jaar voor je bedrijf. Nooit eerder organiseerde jullie zo’n omvangrijke bijeenkomst. De marketing en de externe projectleider waren er druk mee. Met één onderdeel is echter weinig rekening gehouden: het telefonisch contact vooraf en achteraf. Het voorbellen en de opvolging van events worden vaak niet meegenomen. Benieuwd welke resultaten wij al hebben behaald met telefonische werving en telefonisch onderzoek rondom events? Pak voor een keer eens zelf de telefoon op en geef WeCallForYou een bel.

CALLMEANYTIME

Wie neemt bij jou de telefoon op buiten kantooruren of tijdens de pauze? Of is het bedrijf alleen tijdens kantooruren bereikbaar? CallMeAnytime fungeert volledig geautomatiseerd als back-up tijdens de vakanties, op drukke momenten of tijdens de pauzes of meetings van uw vaste team. Wij zetten de lijnen open van ’s ochtends 08:00 uur tot ’s avonds 22:00 uur en als u wilt op zaterdag. Ja, ook in de winter!

DATABASE VERRIJKING

Bij database verrijking wordt er onnodig tijd verspild met telefoontjes die niet aankomen en met calls die niets opleveren. Dat kan een bewuste keuze zijn en dan is het goed, maar laten we elkaar niet voor de grap houden. Vaak is het gewoon doodzonde. Wil je meer winst halen uit je database, zorg er dan voor dat je die data laat verrijken. Hoe meer je weet, hoe eenvoudiger het is om te scoren met je sales. Benieuwd hoe wij je kunnen helpen? Bel WeCallForYou dan een keer, dan bellen wij voortaan graag voor jou.

TRAINING & COACHING

Professioneel kunnen telefoneren is de basis van elke zakelijke training. Hoeveel mensen we ook trainen of coachen, het gaat uiteindelijk om persoonlijke ontwikkeling. We leren medewerkers vaardigheden bij door te kijken, te luisteren, door concrete handvatten te geven, en door te leren welke vragen je zou moeten stellen. Benieuwd hoe WeCallForYou jouw team of medewerker efficiënter en met meer plezier kan laten werken? Bel ons dan eens.

“Kies voor sales op de lange termijn en focus op structureel, persoonlijk contact”
Wat maakt WeCallforYou bijzonder?

Persoonlijk contact

Wij zijn geen callcenter maar hebben persoonlijk contact. Met normen en waarden hoog in het vaandel en contact op allerlei niveaus of het nu gaat om directeuren, CEO’s of managers met onze jarenlange ervaring bent u bij ons aan het juiste adres. Door met u mee te denken worden de juiste vragen gesteld. Wij verdiepen ons in uw bedrijf, dat vinden wij niet meer dan normaal. Wij communiceren op elk niveau en spiegelen ons aan de andere kant van de lijn. Met meer dan 20 jaar ervaring in sales en marketing hebben wij een toegevoegde waarde. Samen lichten wij u uw unieke punten uit en benoemen deze. Ook kijken wij wat de concurrentie doet, zodat wij goed voorbereid zijn. Wij hebben vertrouwen in uw bedrijf en uw product, dit is merkbaar en komen hierdoor professioneel over. Uiteindelijk worden wij onderdeel van uw bedrijf en alleen op deze manier kunnen wij uw product het beste verkopen. Aan het einde van het project, ontvangt u van ons een eindrapportage. Hierin kunt u allerlei soorten informatie terugzien/vinden. Al mijn klanten hou ik warm via LinkedIn. Ik heb een uitgebreid netwerk en zorg dat ook zij op de hoogte blijven van uw activiteiten.

icoon 3

Maak vandaag nog een afspraak met ons team en ontdek hoe WeCallForYou uw bedrijf kan helpen groeien!

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.