Klanten vertellen

Guido Ploum interview

“We zochten vooral een bepaalde diepgang en de juiste balans tussen gedrevenheid en geduld.”

Guido Ploum , Wortell
Simon Bos Syntraal en de energie met WecallforYou
“De impact van ruim 1.300 zwembaden die van het gas afgaan is enorm. Je voelt dat het team daadwerkelijk betrokken is bij deze branche en bij de doelen van Syntraal en onze opdrachtgevers. Wat bovendien prachtig was om te merken is dat het enthousiasme naarmate de opdracht vorderde alleen maar toenam. Over energie gesproken!”
Simon Bos , Syntraal
Levi 365zon zonne-energie WCFY
“Binnen twee maanden tijd brachten we samen met WeCallForYou de 1.000 openstaande cases terug naar nul. Beter luisteren helpt, de cijfers spreken voor zich. Dit is echt een succesverhaal voor telefonische klantenservice in de zonne-energie.”
Levi van de ven , 365zon
Bauke Bakker
“Het team van dames van WeCallForYou genereert leads voor onze adviseurs, wat een integrale aanpak essentieel maakt. Beide teams moeten aanvoelen wat er speelt, welke twijfels er zijn en hoe je die tackelt. En dat begint bij echt luisteren en doorvragen.”
Bauke Bakker, Ecorus
Maike van Grootel
“Monique was een schot in de roos. Zij nam direct de regie in handen op het gebied van de sales en de structuur. Ze leerde ons in de beginfase dat verkoop eigenlijk niet eng is en bouwde ondertussen een team op. Stap voor stap kreeg de salesorganisatie vorm en daarmee de Zoncoalitie als projectorganisatie.”
Maike van Grootel, Amsterdamse zoncoalitie
Marga Reuver
“Qua vrouwelijk ondernemerschap is het nog steeds een vrij conservatieve markt. Als een van de weinige vrouwen in de IT met een eigen IT-bedrijf, heb ik gemerkt dat er nogal wat heilige huisjes omver moesten om mijn doelen te bereiken. Ik ben ze nooit uit de weg gegaan en het heeft me juist daardoor veel gegeven.”
Marga Reuver , EGP
Angelique Roelse
“Natuurlijk helpt het in de IT mee als er gebeld wordt door vrouwen, maar het is meer. Ze zijn attent, zoeken de interactie, kiezen regelmatig voor een onverwachte insteek en leggen afspraken heel gestructureerd vast in de agenda. Maar het belangrijkste is misschien wel dat ze nooit opgeven.”
Angelique Roelse, Commvault
Rob van der Marck
“Vanaf het eerste contact hadden we een fijne klik. WeCallForYou is heel gedreven in de aanpak en de opvolging en dat ontbreekt vaak in de sales. Zelfs na afloop van de campagne stond Monique erop om een van de prospects na te blijven bellen. Zij had die afspraak gemaakt en wilde die koste wat kost nakomen.”
Rob van der Marck , VNSG
Vrendly e1647942957900
“We weten nu dat onze acties meer opleveren als we het telefonische contact uitbesteden. Dat nam bovendien stress weg. Het voelde echt alsof we er een collega bij kregen. En die collega was goed voor een omzetgroei van 400%. Het maakte de investering dubbel en dwars waard. Ik zou het zo weer doen.”
Maurits Geelkerken, Vrendly