Home/Over ons

OVER ONS

ZAKEN DOE JE VANUIT HET HART EN VOLGENS AFSPRAAK. UITEINDELIJK IS HET DIÉ AANHOUDER DIE WINT.

 

Klanten voor het leven!

Edit.1 59 van 62 scaled e1646741448110

Met onze ervaring ontzorgen en begeleiden we u met als uiteindelijk doel: de commerciële resultaten verbeteren. Dit doen we door nieuwe markten in kaart te brengen en actief te benaderen. Of door een nieuw product of dienst aan te bieden in de markt. Maar ook met het stelselmatig opvolgen van bestaande potentiële leads.

Decennia ervaring en een onmisbaar onderbuikgevoel

In een markt die geregeerd wordt door telemarketingbureaus vol studenten, korte termijncontracten en uitgekauwde

belscripts werkt WeCallForYou verrassend traditioneel. Een snelle verkoop is altijd het vieren waard, maar wij gaan voor structureel succes. Anders hadden we het zelf ook niet al die tijd volgehouden.

Waar kan WeCallForYou u mee helpen?

  • Koude acquisitie

    Iedereen herkent dit wel: geen tijd, geen zin, koudwatervrees. Er is altijd een reden om niet te beginnen met acquisitie. Wij doen niet anders maar geloven eerlijk gezegd ook niet in koud bellen. Nee, echt niet! Door onze warme benadering staan mensen open voor een gesprek. Niet altijd wordt er direct een afspraak ingepland, maar wij zorgen ervoor dat uw merk wordt onthouden. Dat wanneer er een opportunity is, deze potentiële klant aan u denkt. Vele organisaties gingen u voor… waarom wachten met starten?

  • Structurele, telefonische acquisitie bij bv een productlancering

    Om bij te blijven in de markt, heeft u een nieuwe oplossing ontwikkeld op het gebied van Artificial Intelligence, Analytics, Internet of Things, Edge computer, Blockchain, Security, Cloud, GDPR om maar wat mogelijkheden te noemen. Maar hoe worden uw klanten hierover geïnformeerd? Via een nieuwsbrief misschien of via uw social kanalen? En belt u wel? Weet u echt hoe uw product of dienst wordt ontvangen? Door specifieke campagnes na te bellen, weet u wat er speelt en kunt u inspelen op nieuwe kansen.

  • Het complete concept – inbound en outbound

    Tijdens een campagne, is er niet altijd iemand telefonisch beschikbaar. Uw telefoon wordt naar ons doorgeschakeld. En omdat wij met uw campagne of project bezig zijn, weten we van de hoed van de rand. We kunnen uw potentiële klanten direct antwoord geven op de meeste vragen en de eerste fase van de verkoop oppakken. Opvolging per email, beheer van uw inbox en eventueel de chatbox, behoren tevens tot ons dienstenpakket. Wij merken dat steeds meer van onze klanten dit zeer op prijs stellen.

  • Projectmatige acquisitie

    Het evenement is voorbij. Na maanden van voorbereiding en een flinke investering bleek het event een succes. Het was druk op de stand, de account managers waren blij met de gesprekken. Nu wil marketing graag weten hoeveel leads het event heeft opgebracht. Helaas moeten de accountmanagers vaak hun opgelopen achterstand inhalen na een beurs of event en gaan ze op maandag snel over tot de orde van de dag. De leads blijven liggen, marketing is teleurgesteld en er komen geen tot weinig nieuw klanten uit. Zonde! Laat ons uw evenement opvolgen en wij zorgen voor volle agenda’s. Iedereen tevreden!

  • Databaseverrijking

    Des te beter de kwaliteit van uw dBase, des te hoger de scoringskans op nieuwe klanten. Niet alleen voor de korte maar ook voor de langere termijn. Als u zorgt dat uw dBase up-and-running is, kan er snel en effectief op gebeld worden. WeCallForYou zorgt ervoor dat uw database op orde komt EN blijft. Laat die kans niet liggen.

  • Coaching/training sales- en account managers

    Wij leren uw team graag de fijne kneepjes van het vak leadgeneratie, zodat uw mensen, net als wij, met een glimlach aan de slag gaan! Wat is het scenario als u niks doet?

“Kies voor sales op de lange termijn en focus op structureel, persoonlijk contact”