Foto Monique Hoogkamer

Uw partner in communicatie

Geen contactcenter maar partner in communicatie
In aanloop naar het tienjarig jubileum van WeCallForYou vertelt oprichter Monique Hoogkamer over de start en ontwikkeling van haar bedrijf. Wat begon als een freelanceproject in de IT-sector, groeide uit tot een succesvol communicatiebedrijf dat zich richt op zowel B2B als B2C. Met een focus op duurzaamheid en IT, voeren de medewerkers van WeCallForYou authentieke gesprekken met concrete antwoorden. Deze benadering, gecombineerd met technologische efficiëntie en flexibiliteit, heeft geleid tot een grote klanttevredenheid.

Jouw afstudeeronderzoek bij WeCallForYou
We zien ons niet zozeer als contactcenter, maar als partner in communicatie’, stelt Monique Hoogkamer enthousiast. ‘Onze klanten waarderen dit enorm, bedrijven die overbelast zijn met technische vragen over duurzaamheid besteden dit graag aan ons uit, omdat wij de eerste lijn van ondersteuning effectief kunnen beheren en de klantenservice ontlasten.
We lossen ongeveer 60 tot 70 procent van de problemen zelf op. Voor de complexere issues schakelen we met de tweedelijns ondersteuning van de klant.’ Hoogkamer benadrukt het belang van maatwerk en een diepgaand partnerschap met klanten.

Meer lezen?
Klik op onderstaande button voor het gehele artikel.
Geschreven door: Kel Koenen in Customer First.

Deel Dit Verhaal, Kies Je Platform!

Meer publicaties