Terug naar WeCallForYou

U BENT TOCH OOK GRAAG BEREIKBAAR

Is uw bedrijf alleen tijdens kantooruren bereikbaar? Zonde, want u verliest belangrijke communicatiemomenten in de vroege ochtend vanaf 08:00 uur en ’s avonds na 17:00 uur. Soms zijn er gewoon te weinig mensen om de telefoon tijdig op te nemen of de chat/mail te beantwoorden. De succesgraad van een campagne holt achteruit. Herkent u dit?

In een tijd waarin zakendoen alsmaar vluchtiger lijkt te worden, afspraken worden gemaakt via WhatsApp en digitale agenda’s, online meetings en social meningen aan de orde van de dag zijn, is persoonlijk contact steeds waardevoller. Bereikbaar zijn, echt luisteren naar elkaar, behoeftes en wensen filteren en gestructureerd opvolgen, zijn essentieel. Een vriendelijke stem, een lach én gevat reageren zorgen voor de belangrijke gun- en funfactor. Ons team van ‘Female Agents’ werkt vanuit het hart en met decennia aan ervaring. Dat is waarom we continu boven de benchmarks scoren.

CallMeAnytime fungeert volledig geautomatiseerd als back-up tijdens de vakanties, op drukke momenten of tijdens de pauzes of meetings van uw vaste team. Wij zetten de lijnen open van ’s ochtends 08:00 uur tot ’s avonds 22:00 uur en als u wilt op zaterdag. Ja, ook in de winter!

CallMeAnytime is uw flexibele servicepunt met getrainde telefonistes. Voor vaste opdrachtgevers als extra service of maatwerk voor nieuwe klanten. Wij richten de tijden specifiek in naar uw wens, zorgen voor een koppeling met uw CRM-programma of backend en bieden direct inzichtelijk toegevoegde waarde door de vastlegging van alle calls. Deze service van WeCallForYou is per dag opzegbaar, u betaalt alleen wat u afneemt. Geen abonnementskosten!

ALLE VOORDELEN OP EEN RIJTJE

  • Wij kunnen uw openingstijden met 30 uur per week verruimen
  • Hoe langer en beter u bereikbaar bent, hoe meer extra omzet voor uw bedrijf!
  • Met onze dienst bent u bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur. Ook op zaterdag!
  • Wij leveren onze dienst op basis van ‘no cure, no pay’. U betaalt wat u afneemt, zonder abonnement.
  • Inbound belservice: beheer van het callcenter, mailbox en chatbox.

“CallMeAnytime helpt ons op piekmomenten met het beantwoorden van inkomende telefoongesprekken, zo zijn we altijd goed bereikbaar voor onze klanten. De dienstverlening van CallMeAnytime is; persoonlijk, accuraat en flexibel. Aanrader!”

Benieuwd naar wat ruimere openingstijden u opleveren? Meld u aan voor de en u weet zeker of u kansen laat liggen. CallMeAnytime! Tel. 023-2051405


CallMeAnytime is een product van WeCallForYou

CallMeNow!